6 Ağustos 2010 Cuma

sev seni seveni blog


çok yoruldum blog..yorgun hissediyorum böyle..sabahları kalkamıyorum işe resmen..ama yarın tatil blog ve ben sabah kalktığım saate kurucam yine saatimi..büyük zevkle kapatıp ohh bugün tatil diyip tekrar yatıcam..
akşam superb ile buluşup sahile gittik ..dedik otelde yatalım bari geri dönmeyelim yine..televizyonlu klimalı denize bakan odalarımız 70 lira kişibaşı dedi..iyi dedik odayı bi görelim bakalım..lan tv dediği göt kadar bişi üstünde milattan kalma ikili anten takılı perdeler desen babannemin çeyizinden kalma..
aha dedim hacı ben burda kalırsam o 140 lira içime oturur uyuyamam a.q
döndük geldik blog..özlememişim zaten onu anladım akşam..hayatımda gözüm kararacak kadar aşık olduğum tek insandı halbuki..şimdi içimde bişi hissetmeyince aşka olan inancımı da tamamen yitirmiş oldum..iyi oldu oh olsun bana blog..
nette de iki kişiyle yazışıyorum tanımam etmem görmedim..biriyle zaten kanka ayağı yaptım herif sulanıyo ama yok tutturamıyo..diğeri de anladığım kadar kazma blog..
yapçak bişi yok..zaten ramazan geliyo onları da silcem a.q hiç olmasın daha iyi..

2 yorum:

sakince çizittirin..derin nefes al ve yazmaya başla..