4 Ağustos 2010 Çarşamba

arkadaşlık sitelerinin ...

bugün çok pis göt oldum blog..çok pis ama öyle böyle değil..
eski ev arkadaşım vardı benim böyle netlogmudur nedir ona üyeydi..dedim bakim bende nası bişiymiş bu site..face twit zaten can sıkıcı oldu artık bütün sanatçılar orda a.q dokunulmazlık sahamız ortadan kalktı resmen..
neyse girdim ben bu netloka daha tamama basmadan 20 tane arkadaşlık daveti ...uhuuuuuu beybi süper bi yer burası dedim..
günlerce ezik ezik dolaşmışım  hayatıma kimseyi sokmamışım burda biraz götümüzü kaldıralım dimi ama..gün içinde böyle kahvemi höpürdetip çalışıyormuş gibi yapıp netloka bakıyom sürekli zaten iş motivasyonum gitti 2 haftadır bişeye elimi sürdüğüm yok..
ben sayfayı açtıkça 20 ileti geliyor kapatıyom açıyom 20 ileti daha:)
tam götümü iyice kaldırıp sıkıldım bu popülerlikten amaaa derken eski sevgilim takıldı gözüme..
lan dedim şimdi profiline girsem bi tarafları kalkıcak yine zaten zor ayrılmışız..peşimden gitsin diye yapmadığım kalmamış ..
merak bu ya dedim gircem ne olursa olsun...
lan blogggg !!!bu öküz bana internete girme diye baskı yaptığı tarihlerde profili oluşturmuş bile burda ...yuhh dedim a.q yuhh yani..
çok şaşkınım blog..netloktan da soğudum popülerliktende..böyle emo pozu vermiş nihat doğan gibiyim şuan..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sakince çizittirin..derin nefes al ve yazmaya başla..