8 Ekim 2010 Cuma

niye blog niye?

                                                                          resim
ramazanda hiçbişi yazmadım..hiçbişi de yapmadım aslında ..aradaki kahve flörtlerini falan saymazsan 2 senedir ciddi olarak bir sevgilim olmadı..
korkuyorum galiba ben blog..korkuya da kurban ediyorum ben insanları..
en son biriyle karşılaştık tesadüf...ama ben belki 10 kere falan sildim çocuğu..sırf aşık olcam diye göt korkumdan...
en son dedim kaçışı yok bunun galiba tospa buluş kurtul..
geçen hafta dedik tamam buluşalım.bu benim oturduğum yere 40 dk uzaklıkta bir şehirde..benim gitmem konusunda anlaştık..dedim artık ne olcaksa olcak ;böyle kaçmakla olmuyor..artık bi yerinden başlaman lazım hep böyle mi olcan..
bu ama böyle buluşmadan önce iyice sevgili havalarında..aşkımlı canımlı..dedim bak böyle tanımadığı insana bunları söylüyosan tanıdığın insanlara napıyon allah bilir..
neyse ben gittim buluştuk biz iner inmez patt elimi tuttu..hayde süpermarkete alışverişe..böyle 40 yıllık kocam gibi hayatım şunu alalım bebeğim bunu seversin..böyle estetikten yeni çıkmış ajda pekkan gibi bakıyom ben aval aval.
tam o anda ailesi aradı bunu napıyon iyiyim falan derken kız arkadaşımla beraber alışverişteyim dedi..hoyttt dedim noluyo leynnn
zaten ilişkiden tırsıyom bu ne hemen evlendik..o telefonla konuştukça ben öyle bir geçer zamankideki ezik kadın gibi hissetmeye başladım..-şimdi bu ailesine hemen söylüyo ama ben 5 çocuğu yaptım mı kesin başkasına da gider.acaba gitmez mi?çocuklar buna mı benzer acaba.ordaki osman gibi minik oğlumuz olur mu ki?bakıyım;hımm kesin gider aldatır beni bu kesin-
Nihayetinde görüştük konuştuk herşey normal geçti.aslında fazla normal geçti..ben otobüse binerken bu elimi tutan manyak değişti..böyle uzak uzak yürümeler falan..
neyse geldim ben eve bunda hala canım cicim aşkım böceğim pötürcüğüm devam etmeye başladı..
aşkım çişim geldi tuvalete gidiyom ,aşkım işten çıktım eve gidiyom,aşkım yemek yiyom,aşkım pırtladım,aşkım öyle ,aşkım böyle..sürekli mesaj tacizindeyim ama..
tabii dedim behlülde bihteri başlarda aşık ederken aynı böyleydi işte..
en son dün akşam mesaj çekti yine aşkım eve gidiyom diye..sonra aradı aşkım unutmuşum yeğenimin doğum günü var ablama gidicem diye..iyi dedim tamam ..bende bizim kızlara gittim embesil embesil takılıyoruz evde..dedim msn açıyım bakim ..bi açtım pat ileti..işte aşkım bende yeni geldim işte bık bık bık..
dedim bu saate kadar mesaj atmamışsın ben msne girince yazmana gerek yok ki..ben istemiyorum böyle bişi dedim kapattım konuyu..
zaten korkuyorum nasıl atlatsam diye düşünüyorum işte bana fırsat dedim yükleniyim kızana..
sabah bundan tekrar mesaj sanki ben istemiyorum dememişim gibi..aşkım kalktım haberin olsun!haftasonu gelirken ıhlamur da alsana...
böhöytttt bu kızan beni yatağa atmak için alttan alıyo dimi blog..söyle bak..öyle de nolur!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sakince çizittirin..derin nefes al ve yazmaya başla..